Instructiuni pentru obtinerea actelor de identitate
Serviciu de programari online:
– pentru depunerea cererilor în vederea eliberării actelor de identitate persoanelor care AU/AU AVUT domiciliul în România ( pentru motivele:expirare a termenului de valabilitate; implinirea varstei de 14 ani; schimbarea numelui; schimbarea domiciliului; schimbarea denumirii sau rangului localităţilor şi străzilor; renumerotarea sau rearondarea imobilelor; înfiinţarea localităţilor sau străzilor; în cazul atribuirii unui nou CNP; deteriorarea, pierderea, furtul sau distrugerea actului de identitate; schimbarea fizionomiei; în cazul schimbării sexului; în cazul anulării; pentru preschimbarea actelor de identitate; restabilirea domiciliului în România; înscrierea menţiunii privind stabilirea reşedinţei; eliberarea cărţilor de identitate provizorii)
– pentru depunerea cererii în vederea eliberării actului de identitate cetăţenilor români, care nu au avut niciodată domiciliul în România, ca urmare a dobândirii/redobândirii cetăţeniei, schimbării domiciliului din străinătate în România
- Art. 1 Programarea în vederea obţinerii actelor de identitate se face direct pe site-ul primăriei de către persoana interesată. Nu se pot face programări prin email, fax sau telefonic.
- Art. 2 Programarea este gratuită şi netransmisibilă iar înainte de programare cetăţenii au obligaţia de a verifica informaţiile generale şi lista actelor necesare.
- Art. 3 O programare se face pe un singur interval orar pentru obţinerea unui singur act de identitate.
- Art. 4 La data programată cetăţenii au obligaţia de a prezenta toate documentele (în original şi copie) necesare soluţionării cererii.
- Art. 5 Programul şi intervalul orar de primire a documentaţiilor, conform listei programărilor, este următorul: Luni – Vineri: 08:30-13:30.
- Art.6 Neconcordanţa dintre datele înscrise în formularul de programare (nume, prenume, CNP românesc) şi datele de identificare ale persoanei care se prezintă la depunerea cererii, neprezentarea la data programată şi/sau lipsa actelor necesare sau dovada achitării taxelor duc la anularea rezervării şi la reluarea procedurii privind programarea.
- Art. 7 NU SE ACCEPTĂ PROGRAMĂRI CARE NU CONŢIN DATELE REALE ALE TITULARULUI DE ACT.
- Art. 8 În ZILELE NELUCRĂTOARE stabilite prin acte normative sau anunţate ulterior, nu se desfăşoară activitate de lucru cu publicul şi nu sunt valabile programările on-line.
- Art. 9 Prin continuarea procedurii de programare on-line solicitantii sunt de acord cu prelucrarea datelor personale, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste datele cu caracter personal si libera circulatie a acestor date
- Art. 10 După realizarea programării va fi verificată căsuţa de email; daca căsuţa este validă se va primi, la adresa de email indicată, o confirmare cu data şi ora programării, altfel trebuie sa aveti codul programarii afisat pe ecran.
- Art. 11 Ghiseul este alocat automat de către sistem în ordinea înregistrării.